top of page
פוסטים
חמים
פוסטים אחרונים
עיקבו אחריי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

האנשים האלה


אתם מכירים את האנשים האלה שמסוגלים לבלות שעה בשירותים ובנחת מבלי לעשות כלום, או את האנשים שיכולים לקרוא את הספר שלהם באמצע הסלון בעוד הילדים מתרוצצים, הרדיו דולק, השכנה נכנסת והם קוראים בסבבה שלהם?

ואת הנשים, הנשים המדהימות, שמנהלות שיחה שלמה ולידם הילד שואל וקורא אמא. אמאאאא והן, לא שמעות אותם, ז"א הן שומעות אבל זה לא מטריד אותם או מסיח את דעתן חס וחלילה..

לא... ה -אנשים האלה שנגשים לקחת משהו. ופשוט, לוקחים, עושים והולכים.. והאנשים האלה שלא שוכחים ואת אלה , שמדייקים בזמנים. מכירים אותם?

ואת אלה המאופקים ששום דבר לא מקפיץ/ מרגיש/ משגע אותם, אתם מכירים?

ואת האנשים שלא מחסרים בחיים!! ובשביל להגיע לחוג או לסנדה שלהם בכל שבוע, הם יגעו גם אם זה אחריי הלוויה, כי שום דבר לא מסיט את דעתם.

יש גם את אלה (שאני מעריצה במיוחד) שיכולים לקבוע שנה או שנתיים מראש והם יודעים בוודעות לאן הם יסעו ב-2018 ואת האלה שיודעים איפה הם עומדים בכל רגע נתון מה יהיה איך יהיה ועם מי..

וגם את אלה, כן את אלה שתמיד יזכרו לכבוד את הדוד, לרוקן את המדיח, להגיש עבודה, לחזור לטלפון הנכון,לשלם קנסות בזמן, לענות מיילים, לזכור לבטל את המנקה השבוע. להגיש חשבונות, וכו.... כל האנשים המדהימים האלה.

אז כל האנשים האלה, הם לא אני.

לכל האנשים האלה יש כנראה דופמין בשפע!

אמנם גם לי יש דופמין במוח , הוא קיים בי ובתוכי. בחיי!

רק שאצלי הדופמין לא מצליח לעבור ממקום למקום בזמן הנכון, ובכדי לעזור לו (מלבד הטיפול התרופתי) אני מתנהלת קצת אחרת חחחח... טוב קצת אחרת פלוס.

ההפרעה ואני הערצנו את האנשים האלה שנים ואם להודות הייתי בתחושות של אהבה, קנאה,איתם שנים איך רבונושלעולם הכל זורם להם בקלילות הבלתי נסבלת של הקיום הזה.. איך..

אצלי , הכל חייב להעשות בדקה ה-90 ובקוטוב של לחץ , ככה אין לי זמן להתברבר, אני חייבת לקרוא שלושה ספרים במגביל, כן, גם עם שלושת הספרים מעניינים ממש.

אצלנו החופשות נקבעות מעכשיו לעכשיו, רק ככה אנחנו נהנים ולא חושבים יותר מדיי והרשימה עוד ארוכה. אני עובדת בשלוש עבודות ושלושתן הם החלומות שלי. בקיצור הבנתי סמל ההבעה ‏‎smile‎‏

אמנם לקח לי נצח להבין זאת אבל היום (כאחת ששנים שאפה להיות נורמאלית כמו כולם). היום אני מקבלת באהבה את מי שאני מה שאני ואיך שאני מתנהלת. אז נכון לאנשים קשה עם זה והם צודקים ..אז אני מצאתי לעצמי אנשים מהדהימים ומדוייקים עבורי אשר מחבקים אותי ואת ההפרעה וסומכים עלי שהכל יהיה טוב ומוכן אבל בדרכי. ובעיקר מסתכלים על מה שיש בי ולא להפך.


bottom of page